September 9, 2013

KIKO Sparkle Touch #261 Pearly Amethyst

Girls, it's play time ! Are you ready to get all sparkly with me ? If the answer is 'yes', then read my article and watch the photos !
KIKO Sparkle Touch #261 Pearly Amethyst was a gift from a colleague of mine. This nail polish was not made to be opaque at all. In fact, it is very sheer and sparkly. So sheer, that it is visible only if the light falls directly on the nail. So sparkly that, if it touches the skin near the nails, your fingers will be all sparkly too. :) I did a tiny mess on one finger and afterwards I was more careful when painting the other nails. The sparkling particles are very small and very dense, so when the tiniest ray of light touches the nail, you will be able to see a subtle lilac shimmer. It applies easily and the drying time is average.

Fetelor, este timpul să ne jucăm ! Sunteţi gata să vă sclipiciţi cu mine ? Dacă răspunsul este 'da', atunci citiţi-mi articolul şi priviţi pozele !
KIKO Sparkle Touch #261 Pearly Amethyst am primit-o cadou de la un coleg de-al meu. Oja aceasta în niciun caz nu a fost concepută pentru a fi opacă. De fapt, este foarte transparentă şi sclipicioasă. Atât de transparentă, încât este vizibilă numai dacă lumina cade direct pe unghie. Atât de sclipicioasă încât, dacă atinge pielea din jurul unghiilor, degetele voastre vor deveni sclipicioase şi ele. :) M-am murdărit un pic pe un deget şi după aceea am fost mai atentă când mi-am pictat şi restul unghiilor. Particulele sclipitoare sunt foarte mici şi foarte dense, astfel încât, când cea mai mică rază de lumină atinge unghia, se poate vedea o sclipire liliachie subtilă. Se aplică uşor, iar timpul de uscare este mediu.

In order to convince myself that this nail polish could never be opaque by itself, without a solid base colour, I made a test. Starting with the thumb and finishing with the pinky, I applied one extra coat on each nail. To be more precise, here I am wearing one single coat of Pearly Amethyst on my thumb, two coats on my index finger, three coats on my middle finger, four coats on my ring finger and lastly five coats on my pinky. I am only wearing a protective base coat and I didn't apply top coat, although maybe I should have... The surface of my thumb nail doesn't feel smooth at all, while my pinky is a lot smoother, but still not as smooth as a top coat would have made it.

Pentru a mă convinge că oja nu ar putea fi niciodată opacă de una singură, fără o culoare solidă la bază, am făcut un test. De la degetul mare şi până la cel mic, am aplicat câte un strat în plus pe fiecare unghie. Ca să fiu mai exactă, aici am un singur strat de Pearly Amethyst la degetul mare, două straturi la cel arătător, trei la cel mijlociu, patru straturi la cel inelar şi în sfârşit cinci la cel mic. Port numai o bază protectoare şi nu am aplicat top coat, deşi poate ar fi trebuit... Suprafaţa unghiei de la degetul mare nu se simte deloc fină, în timp ce unghia degetului mic este mult mai fină, dar nu aşa cum ar fi făcut-o un top coat.

Inside, with flash / Înăuntru, cu bliţ



Inside, in direct sunlight / Înăuntru, la lumina soarelui



What I am wearing on my nails / Ce port pe unghii

 
Because it is a sheer nail polish I am talking about, the only way to use it wisely is by applying it over a solid colour. The fact that the sparkling particles of Pearly Amethyst are lilac didn't stop me from experimenting. It would have been too easy, too boring and too plain to apply it over a lilac base colour. However, I am including it in my test. From the thumb nail to the pinky, I applied two coats of each of the following pastel colours: light pink (LeMax Shine Holographic - unfortunately I don't know its number), salmon (Golden Rose #242), mint green (Golden Rose #236), light blue (Leydi #880) and lilac (Rimmel #620 How Do You Lilac It?). On top, I applied one layer of Pearly Amethyst on each nail. I am wearing a protective base coat and I applied the Seche Vite top coat. Which one is your favourite ?

Deoarece vorbesc despre o ojă transparentă, singura modalitate de a o aplica cu înţelepciune este peste o culoare solidă. Faptul că particulele sclipicioase din Pearly Amethyst sunt liliachii nu m-a oprit să experimentez. Ar fi fost prea simplu, prea plictisitor şi prea banal să o aplic pe o bază lila. Cu toate acestea, am inclus-o în testul meu. De la degetul mare către cel mic, am aplicat câte două straturi din următoarele culori pastel: roz deschis (LeMax Shine Holographic - din păcate nu ştiu numărul), somon (Golden Rose #242), verde-mentă (Golden Rose #236), bleu deschis (Leydi #880) şi lila (Rimmel #620 How Do You Lilac It?). Deasupra am aplicat un singur strat de Pearly Amethyst pe fiecare unghie. Am aplicat o bază protectoare şi top coat-ul Seche Vite. Care este preferata voastră ?

Inside, with flash / Înăuntru, cu bliţ



Inside, in direct sunlight / Înăuntru, la lumina soarelui



What I am wearing on my nails / Ce port pe unghii


I wasn't convinced that this is all that Pearly Amethyst can do. Something told me that it can do wonders over a white base and over darker colours. So this is what I chose to do... From the thumb nail to the pinky, I applied two coats of each of the following colours: silver (Farmasi #87), black (Miss Sporty #080), dark blue (Golden Rose #130), white (Gabrini Matte +Plus #M01) and purple (Gabrini Summer Edition #M110). On top, I applied one layer of Pearly Amethyst on each nail. I am wearing a protective base coat and I applied the Seche Vite top coat. Which one do you like best ?

Nu am fost convinsă că asta e tot ce poate Pearly Amethyst să facă. Ceva îmi spunea că poate face minuni pe o bază albă şi peste culori mai închise. Aşa că iată ce am ales să fac... De la degetul mare către cel mic, am aplicat câte două straturi din următoarele culori pastel: argintiu (Farmasi #87), negru (Miss Sporty #080), albastru închis (Golden Rose #130), alb (Gabrini Matte +Plus #M01) şi mov (Gabrini Summer Edition #M110). Deasupra am aplicat un singur strat de Pearly Amethyst pe fiecare unghie. Am aplicat o bază protectoare şi top coat-ul Seche Vite. Care vă place mai mult ?

Inside, no flash / Înăuntru, fără bliţ



What I am wearing on my nails / Ce port pe unghii 


To be honest, I like it best applied over black, it reminds me of galaxy nails... :) And over white, it's barely visible and quite disappointing... What do you girl think ? I would love to hear your opinions !

Să fiu sinceră, mie cel mai mult îmi place aplicată peste negru, îmi aduce aminte de unghii galactice... :) Iar peste alb abia este vizibilă şi e despul de dezamăgitor... Voi ce credeţi, fetelor ? Mi-ar face plăcere să vă aud părerile !

8 comments:

  1. Foarte frumos si complet review-ul :) si mie imi place mult peste negru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur mult că îţi place articolul :). Peste negru este divin, într-adevăr...

      Delete
  2. Ador ojele de acest fel, peste negru arata genial dar ma incanta si combinatia cu nuantele pastel, da manichiurii o nota aparte.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Şi eu le iubesc, păcat că nu prea am :). Ideea e că are aşa o capacitate de a se îmbina cu culoarea de bază, încât te poate păcăli că fix aşa e oja, şi nu doar un sclipici aplicat peste o culoare :)

      Delete
  3. foarte frumos ultima manichiura imi place mult :)

    ReplyDelete
  4. Arata minunat si intr-adevar pe negru mi se pare ca da cel mai bine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc ! :) Păi văd că negrul e cel mai votat :D

      Delete