September 6, 2013

Haul ! Hand and nail care products plus something extra

Hello, ladies !
Guess what ! I visited DM today because I really needed a hand creme, as my old one was running out. However, I couldn't help looking around, so I found other two amazing products.

Bună, fetelor !
Ia ghiciţi ! Am fost într-o vizită pe la DM astăzi deoarece aveam nevoie de o cremă pentru mâini, întrucât cea veche era pe terminate. Totuşi, nu m-am putut abţine să mă uit pe-acolo şi am descoperit încă două produse minunate.


I was determined to get the Balea Beauty Effect Hand Serum because I know how good it is, but I couldn't find it. Instead, I found this amazing hand lotion that comes in a container with a dispenser. It looks just like a liquid soap container and it is perfect, because I actually wanted a hand cream that I would only use while I am at work. It is called Balea Hand Lotion Shea Butter and Argan Oil and it promises to offer a rich care and an intensive hydration. It is very liquid, it comes out easily from the dispenser and I only need a pea-sized amount of lotion per application. Its scent is pleasant and discreet and it keeps my hands hydrated for a long period of time. I used it several times today after washing my hands and it's amazing how good it is for the discounted price of only 5 RON ! 'o'

Eram hotărâtă să îmi iau Balea Beauty Effect Hand Serum deoarece ştiu cât de bun este, însă nu l-am găsit. În schimb, am găsit această minunată loţiune pentru mâini care vine într-un recipient cu pompiţă. Arată exact ca un recipient de săpun lichid şi este perfectă, fiindcă îmi doream o cremă pentru mâini pe care să o folosesc doar atunci când sunt la birou. Se numeşte Balea loţiune pentru mâini cu unt de shea şi ulei de argan şi promite să ofere o îngrijire bogată şi o hidratare intensivă. Este foarte lichidă, iese uşor prin pompiţă şi am nevoie de o cantitate doar de mărimea unui bob de mazăre pentru fiecare aplicare. Are un parfum plăcut şi discret şi îmi menţine mâinile hidratate pentru o bună perioadă de timp. Am folosit-o astăzi de mai multe ori după fiecare spălare pe mâini şi mi se pare uimitor cât este de bună pentru preţul redus de numai 5 RON ! 'o'




Another product I found is the Balea Vaseline. I think it will be perfect for me in the winter time, when my hands get very dry, but I also bought it because my cuticle oil is almost over and I want to use vaseline to moisturise and massage my cuticles. It's just a test, I will let you know if I see any improvement in time. This one was only 7.5 RON.

Alt produs pe care l-am găsit este Vaselina Balea. Cred că va fi perfectă pentru mine pe timpul iernii, când mâinile mi se usucă foarte tare, dar am cumpărat-o şi pentru că uleiul meu de cuticule este pe terminate şi vreau să folosesc vaselina ca să îmi hidratez şi să îmi masez cuticulele. Este doar un test, vă voi anunţa dacă observ vreo îmbunătăţire pe viitor. Aceasta a costat numai 7,5 RON.




I am also excited about my new Ebelin Nail Polish Remover without acetone, with biotin and argan oil, ideal for brittle nails. This bottle has a handy dispenser too, which enables a practical and economical application. I hope it will do a good job for my nails and even if it won't, I won't cry; at least I know I paid only 5.5 RON for it ! :)

Sunt de asemenea foarte încântată de noul meu Ebelin dizolvant de ojă, fără acetonă, cu biotină şi ulei de argan, ideal pentru unghiile fragile. Şi această sticlă are o pompiţă utilă, care permite o aplicare practică şi economică. Sper că va face o treabă bună pentru unghiile mele şi chiar dacă nu va fi aşa, nu voi plânge; măcar ştiu că am plătit numai 5,5 RON pentru el ! :)




And an extra product: Lipropol, a propolis lipstick from TIS Farmaceutics. I didn't buy it from DM, but from a pharmacy. I paid only 4.5 RON for it, I have been using it a few times a day in the past two weeks or so and I feel like my lips are having the treatment of their lives ! :) This lipstick has a subtle honey scent and ever since I started using it, my lips are softer, they appear healthier and they keep a beautiful light pink shade. This lipstick doesn't feel heavy or sticky, it applies smoothly and it remains on the lips longer than many other similar products I tried in the past.

Şi un produs extra: Lipropol, un balsam de buze cu propolis de la TIS Farmaceutic. Nu l-am cumpărat de la DM, ci de la un plafar. M-a costat numai 4,5 RON, l-am folosit de mai multe ori pe zi în ultimele două săptămâni şi îmi simt buzele ca şi cum ar avea parte de tratamentul vieţii lor ! :) Acest balsam de buze are un parfum subtil de miere şi de când am început să îl folosesc buzele mele se simt mai moi, arată mai sănătoase şi îşi păstrează o nuanţă frumoasă de roz deschis. Acest balsam nu se simte încărcat sau lipicios pe buze, se aplică uşor şi rămâne pe buze un timp mai îndelungat faţă de restul produselor pe care le-am încercat în trecut.


I hope you liked my article and I really hope I didn't bore you too much... :)

Sper că v-a plăcut articolul meu şi că nu v-am plictisit prea tare... :)

2 comments:

  1. sa le folosesti cu placere :) eu am vaselina de la balea in casa tot timpul :D si poate ne impartasesti parerea despre dizolvantul de la ebelin. chiar sunt curioasa cum ti s-a parut :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult ! O sa fac un review in curand si despre dizolvant. Tu folosesti vaselina si pentru cuticule ? Pentru ce ti se pare ca este mai eficienta ?

      Delete