August 8, 2013

Short trip to Italy

I truly loved this manicure, although it didn’t last as much as I wanted to. I came up with this design for a short trip to Italy (business trip unfortunately, but still…). It was very easy to do because the cherries were not freehanded, but stamped. My Italian colleagues were very pleased to see this manicure, especially the flag !

Aceasta este o manichiură pe care am adorat-o, însă care nu a durat atât de mult pe cât mi-aş fi dorit eu. Am realizat-o cu ocazia unei scurte călătorii în Italia (în interes de serviciu, din păcate, dar totuşi…). A fost foarte simplu de făcut, întrucât cireşele nu au fost desenate manual, ci aplicate cu ajutorul unei ştampile. Colegii mei italieni au fost foarte încântaţi la vederea acestui design, în special a steagului ! 



0 comentarii:

Post a Comment