August 8, 2013

Neons and stars

Neon craziness ! Of course I also caught this disease ! I was looking at the polishes and I didn’t know what to do with them, how to use them all… I really like the result and you can’t even imagine how easily I did it. I used a white base to help the colours stand out and then I took a small flat brush and started drawing random spots, covering almost the entire nail, as I also let the base show through some small spaces. But then I realized that it didn’t really make much sense (although the colours looked really good), so I decided to stamp some little black stars to bind the whole story together and to give the manicure some extra contrast. 

Nebunia neon ! Bineînţeles că m-a apucat şi pe mine boala asta ! Mă uitam la oje şi nu ştiam ce să îmi fac, cum să fac să le folosesc pe toate… Rezultatul îmi place şi nici nu îţi imaginezi cât de uşor le-am făcut. Am folosit o bază albă pentru a ajuta culorile să iasă în evidenţă, după care am luat o pensulă mică şi plată şi am început să desenez pete aiurea, astfel încât să îmi acopăr unghiile aproape în totalitate, întrucât am lăsat şi nişte spaţii mici prin care să se vadă baza. Apoi am realizat că nu prea se lega nimic (chiar dacă arătau foarte bine culorile) şi m-am hotărât să aplic o serie steluţe negre cu ajutorul ştampilei, pentru a lega toată povestea şi pentru a oferi un plus de contrast manichiurii.





0 comentarii:

Post a Comment