August 12, 2013

Open to visitors !

Today is the day !!!
I want to welcome you all into my world !
Here, you will find a world... where all the girls are crazy about nail art and they wouldn't leave the house without a decent manicure.
... where the smell of nail polish makes you high and gives you an uncontrollable addiction to the beauty of nail art.
I am addicted, but I don't want to change anything about it.
So, if you share the same passion as I am, I invite you to stick with me for weekly posts, photos and whatever you may be interested in.
You matter here, and that's why I need your thoughts, your opinions, your comments.

And, because we love nail polishes and nail art, but also challenges, I invite you to my party ! Yes, we are going to have a party... where else, but on our nails ?!? :)
No, unfortunately I don't have the possibility to offer you a prize, as much as I would like to.
No, this is not a competition and you also don't have a deadline.
I simply invite you to a virtual party, where our nails are the stars. And, when I say "party", I think about music, dance, cocktails, champagne, cupcakes, balloons, confetti, disco globes, fireworks, fancy dresses and high heels. Whatever inspires you, whatever party means to you and whatever you can draw on your nails, of course.
Do you accept my invitation ? If the answer is 'YES', I invite you to either leave a comment below with the link to your pictures (it can be your blog, your Facebook or Google account), or to send me your pictures to my e-mail address, or to post them on my Facebook page. You choose whatever is easier for you.
That being said, let the fun begin ! :)


Astăzi e ziua cea mare !!!
Vreau să îţi urez Bun venit" în lumea mea !
Aici, vei găsi o lume... unde toate fetele sunt înnebunite după nail art şi nu ar ieşi din casă fără o manichiură aşa cum trebuie.
... unde mirosul ojei te face să te simţi în al 9-lea cer şi îţi creează o dependenţă incontrolabilă de frumuseţea artei pe unghii.
Sunt dependentă, dar nu vreau să schimb nimic în legătură cu asta.
Aşadar, dacă împărtăşeşti aceeaşi pasiune ca şi mine, te invit să rămâi alături de mine pentru postări săptămânale, poze şi orice altceva te-ar mai putea interesa.
Tu contezi aici, de aceea am nevoie de gândurile, părerile şi comentariile tale.

Şi, dacă tot ne plac ojele, arta pe unghii, dar şi provocările, te invit la petrecere ! Da, o să dăm o petrecere... unde altundeva, decât pe unghiile noastre ?!? :)
Nu, din păcate nu am posibilitatea să premiez pe nimeni, deşi mi-aş dori.
Nu, nu este o competiţie şi nici nu ai termen-limită.
Te invit pur şi simplu la o petrecere virtuală, unde unghiile sunt vedeta. Iar când spun petrecere", mă gândesc la muzică, dans, cocktail-uri, şampanie, prăjiturici, baloane, confetti, globuri disco, artificii, ţinute elegante şi pantofi cu toc. Orice te inspiră, orice înseamnă pentru tine o petrecere şi orice poţi să desenezi pe unghii, evident.
Accepţi invitaţia mea ? Dacă răspunsul este 'DA', te invit fie să-mi laşi un comentariu la acest articol cu link-ul către pozele tale (poate fi vorba de blog, de contul de Facebook sau de Google), fie să îmi trimiţi pozele pe adresa mea de e-mail sau să le postezi pe pagina mea de Facebook. Tu alegi cum îţi este mai uşor.
Acestea fiind spuse, să înceapă distracţia ! :)


For my blog's opening party I chose confetti, balloons and musical notes. But, as I said, you can choose anything you'd like.

Pentru petrecerea de inaugurare a blog-ului meu am ales confetti, baloane şi note muzicale. Dar, aşa cum am mai spus, tu poţi alege orice îţi place.









All the pictures that I will receive for this theme will be added to a special article in the section 'My collaborations'.

Toate fotografiile pe care le voi primi pe această temă vor fi adăugate într-un articol special din secţiunea 'Colaborările mele'.


UPDATE 16/08/2013:
I decided to participate with this manicure to a giveaway organized by Little Beauty Bag.

M-am hotărât să particip cu această manichiură la un 'giveaway' organizat de Little Beauty Bag.

 

2 comments:

  1. Felicitari pentru deschiderea blogului! Imi place mult manichiura ta festiva si ideea de petrecere asa ca am sa-ti las un link putin mai incolo. Mult succes cu blogul si cat mai multe vizualizari!^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc din suflet ! Ma bucur ca iti place atat manichiura mea, cat si tema propusa si astept cu nerabdare link-ul cu pozele. :)

      Delete