April 5, 2014

Orange spring flowers

Fresh spring flowers straight from my nail art oven ! :) I just did this manicure on my cousin's nails and I think it looks pretty good...

Flori proaspete de primăvară direct din cuptorul meu de nail art ! :) Doar ce am realizat această manichiură pe unghiile verișoarei mele și cred că arată foarte bine...



I started with two coats of Golden Rose Rich Color #06, which I first swatched here. It's a beautiful orange color with subtle gold sparkles and I thought it would look great if I applied a small round gold stud near the cuticles. On the accent nails, I applied a white nail polish and I created some simple flowers using a dotting tool and the Golden Rose nail polish that I used for the other nails. In the middle of each flower, I placed a gold hex glitter... and the spring manicure is ready ! Do you like it ?

Am început cu două straturi de Golden Rose Rich Color #06, pe care v-am arătat-o prima oară aici. Este un portocaliu frumos cu particule subtile aurii și m-am gândit că ar arăta minunat dacă aplic câte o țintă mică rotundă aurie lângă cuticule. Pe unghiile-accent am aplicat o ojă albă și am creat niște flori simple cu ajutorul unui punctator și al ojei Golden Rose pe care am folosit-o pe celelalte unghii. În mijlocul fiecărei flori am plasat câte un glitter hexagonal auriu... și gata și manichiura de primăvară ! Vă place ?



4 comments: