April 20, 2014

Happy Easter !

Hello, dear friends ! And Happy Easter to all of you who are celebrating !

Bună, dragi prieteni ! Și Paște Fericit tuturor celor care îl sărbătoresc !

I just wanted to write a quick post to wish you and your families all the best, while also showing you my Easter Bunny manicure. It's quite complicated to explain how I did it, because it's a complex manicure, but I will try anyway...
I did a vertical gradient with turquoise and pink, then I stamped a cute design with black nail polish at the base of each nail. Afterwards, I started drawing the bunnies at the tips of the nails, using the brush of a white nail polish. If you want to know how you could also easily draw a bunny, click here and check out Cutepolish's video tutorial. The only difference between my bunnies and hers is that I made them blue-eyed and I drew their noses in a heart shape, so that their faces could match the background.

Am vrut doar să scriu o scurtă postare pentru a vă ura toate cele bune vouă și familiilor voastre, dar totodată profit de ocazie și vă arăt manichiura mea cu Iepurașul de Paște. Este destul de complicat să vă explic cum am realizat-o, pentru că este o manichiură complexă, dar voi încerca oricum...
Am creat un gradient vertical cu turcoaz și roz, apoi am ștampilat un model drăguț cu ojă neagră la baza fiecărei unghii. După aceea, am început să desenez iepurașii pe vârfurile unghiilor, folosind pensula unei oje albe. Dacă vreți să știți cum ați putea și voi să desenați cu ușurință un iepuraș, dați click aici și priviți video-tutorialul lui Cutepolish. Singura diferență dintre iepurașii mei și ai ei este faptul că eu i-am făcut cu ochi albaștri și le-am desenat năsucurile în formă de inimă, așa încât fețele lor să se asorteze cu fundalul.



I really hope you enjoy my manicure... I honestly created this design for my 3-year-old niece, knowing that I would spend this day with her. ^_^
Happy Holidays ! :*

Chiar sper să vă placă manichiura mea... Sinceră să fiu, am creat acest model pentru nepoțica mea de 3 anișori, știind că voi petrece această zi cu ea. ^_^
Sărbători Fericite ! :*

4 comments:

  1. Cred ca nepotica ta era super fericita sa vada iepurasi pe unghiutele tale. Manichiura arata foarte bine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îți dai seama că s-a bucurat... Mă bucur că îți place și ție !

      Delete