February 1, 2014

The Polish Addict Group Challenge - 20. Fishtail nails

Happy Saturday !
Today we have the 20th theme from the T.P.A. Group Challenge and it's called "Fishtail nails". From the start, I must tell you that I love braided... everything ! So, when I saw what I had to do for today, my enthusiasm exploded all over the place ! :) It is also not the first time I've ever tried this look - here is an older attempt (excuse the bad quality picture and the Instagram filters).

Sâmbătă fericită !
Astăzi avem cea de-a 20-a temă din cadrul colaborării grupului T.P.A. și se numește „unghii coadă-de-pește” (urât sună în română tradus mot-a-mot; ar suna mai bine „împletitură”, că asta este, de fapt...). De la bun început trebuie să vă spun că îmi place orice... împletit ! Așa că, atunci când am văzut ce trebuie să fac pentru astăzi, m-am entuziasmat toată ! :) De asemenea, nu este prima oară când încerc acest model - iată aici o tentativă mai veche (scuzați poza de proastă calitate și filtrele de Instagram).



I decided to go for only two braided nails to not over-weigh the final look, but also to make it more interesting and to make it obvious who the star of my manicure is. I chose gold (S-he Stylezone #320), lilac (Rimmel 60 Seconds #620 How Do You Lilac It?) and purple (Golden Rose Rich Color #31), as I thought they looked great together. For my pointer and pinky I chose a full colour nail and applied a golden square stud near the cuticle. I find this design is quite elegant and simple, easy to do and not really time-consuming.
I hope you like it, too ! I can't wait to read your opinions in the comments below.
Kisses, girls ! :*

Am ales să fac doar două unghii împletite pentru a nu aglomera rezultatul final, dar și pentru a-l face mai interesant și pentru a fi mai evident cine este vedeta manichiurii. Am ales auriu (S-he Stylezone #320), lila (Rimmel 60 Seconds #620 How Do You Lilac It?) și purpuriu (Golden Rose Rich Color #31), întrucât mi s-a părut că arată minunat împreună. Pentru unghiile de la arătător și degetul mic am ales o singură culoare și am aplicat câte o țintă aurie lângă cuticulă. Cred că acest model este elegant și simplu, ușor de făcut și nu necesită foarte mult timp.
Sper că și vouă vă place ! Abia aștept să vă citesc părerile în secțiunea de comentarii.
Pupici, fetelor ! :*









Let's check out the other girls' braided nails !

Haideți să vedem unghiile împletite ale celorlalte fete !


15 comments:

  1. foarte frumoase,superba combinatzie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc frumos, Oana ! Ești drăguță, ca de obicei :*

      Delete
  2. Imi place mult combinatia de culor si au iesit superb si la fel nici eu nu am vrut sa fac aceasta impletitura pe toate unghiile ;)

    ReplyDelete
  3. Ce nuante minunate! Si modelul arata frumos si curat. Eu daca foloseam oje, ma mozoleam toata. :))

    ReplyDelete
  4. Beautiful colors and beautiful result! Love it!

    ReplyDelete
  5. daaa imi place mult, super culorile imi place combinatia :)

    ReplyDelete
  6. Your fishtail design is very pretty! Me loves it! :)

    ReplyDelete
  7. Foarte draguta manichiura! Ma duce cu gandul la vata de zahar si visine... Mmmmm <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Haha, ce tare ! Nu m-aș fi gândit la asta ! :p Mulțumesc !

      Delete