December 25, 2013

Christmas party !

It's Christmas !!!
Elsa's 'Getting ready for Christmas' challenge will soon be over and I wanted to skip some themes and show you what I came up with for theme #10, "Christmas party !".

E Crăciunul !!!
Provocarea Elsei 'Ne pregătim pentru Crăciun' se va termina în curând și am vrut să sar peste câteva teme și să vă arăt ce am conceput pentru tema #10, „Petrecerea de Crăciun !”.



I went for a classy, elegant look, chosing not to draw any reindeer, presents or Santa. :) I did a black and gold look, using mostly a glitter nail polish from Golden Rose that is black and has different sizes of gold glitter in it. I decided to do three accent nails: on two of them I wrote "Merry X-Mas" and on the pointer finger nail I created a very simple Christmas tree using the same glitter nail polish and a gold star stud that I covered in glitter.

Am ales un look stilat și elegant, refuzând să desenez reni, cadouri sau pe Moș Crăciun. :) Am făcut un model cu negru și auriu, folosind în cea mai mare parte un lac de unghii cu glitter de la Golden Rose, care este negru și are glitter auriu de diferite mărimi. Am decis să fac trei unghii de accent: pe două dintre ele am scris „Crăciun Fericit”, iar pe unghia de la arătător am făcut un brad de Crăciun foarte simplu, folosind același lac de unghii cu glitter și o țintă aurie în formă de stea pe care am acoperit-o cu glitter.
 




I hope you like my design. Please don't hesitate to leave your comments below.
I wish you all Merry Christmas ! :)
 
Sper că vă place modelul meu. Nu ezitați să îmi lăsați comentarii.
Vă doresc un Crăciun fericit ! :)

3 comments:

  1. Imi place! Mi se pare foarte potrivit pentru o pentrecere de Craciun :)

    ReplyDelete