March 27, 2014

Addicted to nail art


I mentioned my friend and colleague Roxana countless times on my blog, as she's one of the dearest people in my life. Unfortunately, she wasn't here on my birthday, but on a 10-day trip to UK. However, when she returned, she didn't come empty-handed and be sure she had my nail art addiction in mind when she chose this perfect gift for me. So I now have the chance to present to you the newest additions to my nail art collection and not only. :)

Am menționat-o pe prietena și colega mea Roxana de nenumărate ori pe blog-ul meu, întrucât este una dintre cele mai dragi persoane din viața mea. Din păcate, ea a lipsit de ziua mea, aflându-se într-o vacanță de 10 zile în UK. Totuși, atunci când s-a întors, nu a venit cu mâna goală și să fiți sigure că s-a gândit la dependența mea de nail art atunci când a ales acest cadou perfect pentru mine. Astfel că astăzi am ocazia să vă prezint cele mai noi achiziții în colecția mea de nail art și nu numai. :)



First off, there is this lovely little beauty set by Allura, featuring the vintage image of a very chic lady of the 50's, similar to the image of Marilyn Monroe. The set consists of a little matchbox style box of mini padded emery board nail files, tweezers and a compact mirror.

Mai întâi, este vorba despre acest set minunat de la Allura , cu imaginea vintage a unei femei foarte chic a anilor ’50, care se aseamănă foarte mult cu Marilyn Monroe. Setul conține o cutiuță micuță ca de chibrituri în care se află niște pile mini de carton pentru șlefuire, o pensetă și o oglindă compactă.





Then, there are these 'Brit Rocks' nail decals, containing a variety of golden chain styles of all shapes and sizes.

Apoi, mai sunt și aceste abțibilduri pentru unghii de la 'Brit Rocks', care sunt sub forma unor lanțuri de aur de toate formele și mărimile.





And last but not least, I received some sparkly gold nail foil tips from 'Nails With Attitude', which are perfect for a special French manicure.

Și, nu în cele din urmă, am mai primit și niște folii aurii sclipicioase pentru unghii de la 'Nails With Attitude', care sunt perfecte pentru o manichiură French deosebită.




And my day got even better when I was offered again the chance to test some products from Golden Rose. I chose five different products from five different collections and, of course, you will soon see them on my nails. Here they are...

Și ziua mea a devenit și mai frumoasă când mi s-a oferit din nou ocazia să testez niște produse de la Golden Rose. Am ales cinci produse diferite din cinci colecții diferite și, bineînțeles, le veți vedea în curând pe unghiile mele. Iată-le...



7 comments:

  1. wwwwooowwwwww ce de frumusetzi <3, sa le foloseshti cu drag, acelashi nail-art am ales shi eu #147 <3 pupic :)

    ReplyDelete
  2. Ce de bunatati sa le folosesti cu drag si spor ;)

    ReplyDelete
  3. hehe...nice ojele golden rose :D

    ReplyDelete
  4. Abia astept sa vad minunatele oje pe unghiile tale. Sa folosesti cu bucurie tot ce ai primit, se vede ca ai o prietena care te cunoaste la perfectie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu de-abia aștept să le folosesc ! Mulțumesc pentru cuvintele frumoase, Andrea ! :*

      Delete