January 15, 2014

Golden Rose Matte Velvet #109

It was about time to try out this beauty ! I first mentioned it in this post, so you might already have seen it before. I think I just need to thank Golden Rose Romania for giving me the possibility to win their contest and their lovely prize.

Era și timpul să încerc frumusețea asta ! Am menționat-o pentru prima oară în această postare, deci e posibil să fi văzut-o deja. Cred că trebuie să le mulțumesc celor de la Golden Rose Romania pentru posibilitatea de a le câștiga concursul și minunatul premiu.



Golden Rose Matte Velvet #109 is a shimmery grey nail polish with a matte finish, which gives it the "velvet" look. The effect on the nails is quite unique and strange, mostly because you wouldn't expect for a shimmery nail polish to be matte. I am also not sure if I captured its true colour in the pictures (most probably not, I apologize for this), but it is definitely a petroleum grey with a fine silver shimmer. It applies so easy and neat, without streaking. It is completely opaque in two coats and dries really fast. I truly love this shade and I am so happy I have this one in my collection.

Golden Rose Matte Velvet #109 este un lac de unghii gri sclipicios cu finisaj mat, fapt care îi oferă acel aspect de „catifea”. Efectul său pe unghii este unic și ciudat, mai ales din cauză că nu te-ai aștepta de la o ojă sclipicioasă să fie mată. De asemenea, nu sunt sigură că i-am surprins culoarea reală în poze (mai mult ca sigur nu am reușit și îmi cer scuze), însă este cu siguranță un gri petrol cu sclipici fin argintiu. Se aplică ușor și curat, fără să lase dâre. Este complet opacă în două straturi și se usucă foarte repede. Ador cu adevărat această nuanță și sunt fericită că face parte din colecția mea.







You can purchase this nail polish for 8 RON from cosmania.ro and you can also like the Golden Rose Romania Facebook page to stay updated with their latest products and discounts.

Oja se poate achiziţiona la preţul de 8 RON de pe cosmania.ro şi puteţi da 'like' la pagina de Facebook Golden Rose Romania pentru a fi la curent cu cele mai recente produse şi reduceri.
 

4 comments:

  1. Ce frumos arata! Parca seamana cu materialul de jeans :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Știu !!! Este super ! :) O recomand. :)

      Delete
  2. ce frumoasa oja, imi place nuanta si finish-ul ei mat :)

    ReplyDelete